falman: 23 stycznia 2011, 14:34 | edytowany: 23 stycznia 2011, 16:30 ! . 6789

INDEKS DJ – OSTRZEŻENIE!!!

Witam! Przedstawiam nową sytuację na kluczowym indeksie światowym DJ.

W związku z tym, że wzrost od lipca 2010 roku nie ma potwierdzenia w obrotach a korekta abc (różowe oznaczenia) jest krótka w czasie, może nastąpić większa korekta na rynku, patrz też http://arturhess.blogspot.com/ .

Może to być dalszy ciąg korekty 5falowego wzrostu z marca 2009 roku. W takim wypadku indeks po ukończeniu trwającej fali c (brązowe oznaczenia) podąży na południe w rejon poniżej dna z lipca 2010 roku i dopiero potem ruszy następny impuls 5falowy fali X (czerwone oznaczenia).

Taka wersja wydarzeń moim zdaniem jest bardzo prawdopodobna.

© falman

~złośliwa bestia • 24 stycznia 2011, 13:17 !

Panie Majster, świeżo uszyte, można pruć!!! :-)

Piękne te wykresy. A teraz proszę porządnie odrobić zadanie domowe z podręcznikami TFE w ręku i sprawdzić w układzie intraday, a nie tylko na dziennych notowaniach, czy aby na pewno:

1. Ruch lipiec 2009-styczeń 2010 można podzielić na 5 podfal bez złamania reguł TFE, co uprawniałoby do oznaczania go jako 3 w niebieskim kółku?

2. Czy ruch wrzesień listopad 2008 w ogóle dzieli się na 5 podfal (oznaczony jako czerwona 5), w sytuacji, gdy podfala 3 musiałaby być najkrótsza?

3. Czy ruch styczeń- luty 2009 jest podzielny na 5 podfal?

Więcej się znęcał nad tą "analizą" nie będę. Panie Majster: pruć, pruć i zacząć szyć od nowa!!!

Oczekuję czegoś porządniejszego, bo to powyżej to ...... (edit by admin).

Brak awatara

~anonim • 24 stycznia 2011, 13:35 !

Nic tu po mnie. Złośliwa bestia zrobiła już za mnie robotę. Falman - do roboty!

Brak awatara

falman • 25 stycznia 2011, 15:55 !

Już myślałem, że nie będzie odpowiedzi a tu jest „ złośliwa bestia” i „ anonim”.

Anonim - dlaczego do tej pory nie zrobisz sobie porządnej nazwy? Nie masz pomysłu? Zrób nazwę i wrzuć swoją analizę, może i ja bym na tym skorzystał.

Jeżeli chodzi o trzy zarzuty to według mnie oznaczenia są poprawne. Ja miałem wątpliwości, co do 3 zarzutu styczeń- marzec 2009 (nie styczeń-luty 2009) spodziewałem się, że nie sprawdzi się formacja V z marca 2009, niestety pomyliłem się, ponieważ fala od marca 2009 przebiła dołek fali 1 z marca 2008.

W związku z tym zmieniłem poprzednie oznaczenia fal, aby nie tkwić w błędzie.

Każdy analityk robi pomyłki, ważne jest żeby każdy wrzucał swoje analizy.

Także do roboty Panowie przedstawcie swoje analizy dla innych.

Brak awatara

~4rek • 25 stycznia 2011, 16:13 !

Popieram Cię falman. Masz racje, każdy czasami może się pomylić..

Łatwo jest czytać i krytykować.. osobiście uważam, że najlepszą formą krytyki jest swoja własna analiza a nie siedzenie w krzakach z kijem i wyskakiwanie od czasu do czasu z negatywnym komentarzem.

Szanuję wszystkie formy wypowiedzi nawet te negatywne.. ale ludzie opamiętajcie się czasem.. z rzucaniem błotem po tych serwisach internetowych..

Ciao..

Brak awatara

~złosliwa bestia • 25 stycznia 2011, 19:23 !

"Ja miałem wątpliwości, co do 3 zarzutu styczeń- marzec 2009 (nie styczeń-luty 2009) spodziewałem się, że nie sprawdzi się formacja V z marca 2009, niestety pomyliłem się, ponieważ fala od marca 2009 przebiła dołek fali 1 z marca 2008"

A co to ma za znaczenie, czy przebija dołek czy nie? W zygzaku może przebić dołek, a w Impulsie z "bearish failure" nie przebija. Istotne jest, czy ruch styczeń - marzec '09 dzieli się na 5 podfal z zachowaniem reguł TFE czy nie - TYLKO TO jest wymagane, by ten ruch oznaczyć jako V. No to zadaj sobie wreszcie trochę trudu i sprawdź to, ale nie na dziennych wykresach CLOSE only, bo to jest śmiech na sali - tak niczego nie zobaczysz, tylko na porządnym intraday'u (15 min albo 30 min).

A już z upieraniem się, że wrzesień - listopad 2008 to Impuls dałeś do wiwatu, aż miło!

3 podfala w Impulsie jest najkrótszą? Od kiedyż to? Przecież to łamie PODSTAWOWE reguły TFE!

Ponawiam propozycję - podręcznik TFE do ręki i sprawdzać na intraday'u oznaczenie. Podpowiem Ci: cały spadek 2007-2009 NIE DZIELI SIĘ na 5 podfal (sprawdź, dlaczego i nie sugeruj się kształtem wykresu na dziennym liniowym CLOSE only).

Brak awatara

falman • 26 stycznia 2011, 07:30 !

Moja analiza jest przedstawiona w DT. Każdy widzi jak są oznaczone fale, które są krótkie a które długie i czy są zgodne z regułą TFE. Jak twoja analiza jest lepsza to przedstaw to dla wszystkich aby było co pruć!!!

Brak awatara

~inż. Mrównica • 26 stycznia 2011, 13:15 !

@ Falman

Zamiast się obrażać na Złośliwą Bestię weź sprawdź Falman swoje oznaczenie. Może jest w tym więcej racji, niż Ci się wydaje? Tak na szybko tylko patrząc, to ZB ma rację co do spadku w listopadzie 2008 ( Twoja czerwona 5) - to jest wyraźny zygzak, dzielący się na 7 ruchów, a nie na 9, jak typowy impuls....

Brak awatara

falman • 27 stycznia 2011, 18:41 !

patrz tu http://pawel-l.blogspot.com/

Brak awatara

Dodawanie komentarzy dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się by móc skomentować ten wpis.

Profil

Analityk: falman

  • + statystyki

  • + o sobie

Shoutbox: falman

Twoja przeglądarka ma niezainstalowany plugin Adobe Flash Player lub wyłączoną obsługę jezyka Javascript. Musisz poprawić powyższe by poprawnie wyświetlić zawartość tej strony.

« Archiwum: Sierpień 2020 »
PoWtŚrCzPtSoNd
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31